Min älskade syster

Tre veckor har du varit ifrån mig men det känns som en evighet! En del av mig har varit med dig där borta på Jersey. Nu är du hemma ÄNTLIGEN! Denna dagen är en S&S talk and eat, för gud så mager du är.    Du är min syster,  Du är min bästa vän,  Ingen känner mig så bra som du gör!  Jag behöver dig vid min sida  Som stöd, vägledning och glädje  Du betyder så mkt för mig  Min älskade syster Sofia<3

Tre veckor har du varit ifrån mig men det känns som en evighet! En del av mig har varit med dig där borta på Jersey. Nu är du hemma ÄNTLIGEN! Denna dagen är en S&S talk and eat, för gud så mager du är.   

Du är min syster, 
Du är min bästa vän, 
Ingen känner mig så bra som du gör! 
Jag behöver dig vid min sida 
Som stöd, vägledning och glädje 
Du betyder så mkt för mig 
Min älskade syster Sofia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0