Ta hand om dig!

Mitt andra hem
Min undanflykt
Dit jag uppstått
Mitt paradis
Där jag vuxit
Levt ett liv
Förändrats
Skapats
Utvecklas
till den jag är nu.


Det kommer alltid finns och alltid vara en fast punkt i mitt liv. Där kan jag läka mina sår. Stanna upp, se mig omkring, lyssna och känna. En resa jag gör och alltid återvänder med en syn på livet i ett annat perspektiv. Alla borde ha sitt ställe där de kan vila och bara vara. Det är så härligt! Det ger harmoni, ett lugn och en stadig grund att stå på. Alla behöver det
för att sedan kunna rusa på i vardagslivet igen. Men även de små undanflykterna är viktiga, en paus, en reparering, det är allt som behövs. Det är bara du själv som vet vad du behöver, så gör dig själv en tjänst: ta hand om dig!



Take a break!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0