Världens Lyckligaste Tjej!


 
Idag fick jag min gå-ut-nian present, vilket innebär en laptop Hp DV7-1020. Det är nu man känner att de där jobbiga åren i grundskolan gav resultat och att de lönar sig att kämpa för att få bra betyg.
Tack mamma och pappa!


Nu dessa nio år är slut
och inga föräldrar kan vara mer stolta
 än vi över alla fina prestationer som du uppnått
Bättre dotter och stora syster är svårt att fina
och det är därför som vi älskar dig så mycket!
Puss och kram från oss alla!

Den texten stod skrivet i ett kort som låg på mitt rum när jag kom hem sista dagen i skolan. Jag var redan känslosam innan jag kom hem av olika anledningar,  men mest lycka tror jag. När jag sedan läste detta kunde jag inte stå emot längre. Mina ögon fylldes av tårar, och sakta rullade de ner för mina kinder. Jag var stolt, lycklig och varm inombords av glädje. Då kom mamma in i mitt rum och vi omfamnade varandra. Länge stod vi där utan att säga nått, våra tårar sa alla, Kärlek.



Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0