1 december

 

Julens månad är här. Stjärnor, stakar, änglar, tomtar och alla underbara julprydnader är uppe. I mitt rum finns det ännu ingen stjärna i fönstret. Eftersom rummet är omgjort passade den jag hade inte särkilt bra längre och blev väldigt glad när jag upptäckte att den dessutom var söder, så att jag nu kan få en ny. Första advent har varit och tyvärr kollade jag fel på tiden då jag skulle ha varit i kyrkan, får väl bli nästa vecka istället. Idag är det första december, vilket innebär att familjens minsting fyller år och tänk att fast att hon blir äldre så kommer hon alltid vara liten. Hon är och kommer alltid vara mammas lilla prinsessa. I lördags var det änglakalas och då hade vi elva små 7-åriga änglar hemma. Det var full rulle och jag måste erkänna att det var rätt skönt när de två timmarna var över. Orkade inte göra mer den dagen. Nu är mormor och morfar här. Josefine fick bestämma middagen, det blev tacos, och snart ska vi äta marängtårta med blåbär.

 

Vår lilla ängel<3

 

Allti gick i rosa, glitter och ängar såklart;)

 

Grattis Josefine<3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0