Julen 2008

 

23 dec Lilljulafton med familjen. Tack mamma och pappa för alla fina julklappar jag fick!
24 dec Julafton med släkten. Morfars goda julbord, små kusinerna, tomten och alla klappar, Tack för en kväll att minnas! Den av de bästa jular.
25 dec Juldagen hos farmor och farfar. Även denna traditionella kväll var en av de bättre.
26 dec Annandagen. Bar det av hemåt igen och på kvällen umgås med kära vänner.

 

En riktigt bra jul blev det och många fina klappar fick jag! Nu väntar nyårsafton som jag hoppas blir ännu en kväll att minnas av 2008.

 

 


Lilljulafton



Granen med alla klappar:D



Vår fina julhund -Lukas



Vår fina julkatt -Teo



Julafton med släkten



Erik, Celine och Josefine



Små kusinerna



Morbror Björn -lekte tomte med min mössa;P



Tomten kom...



julklappsutdelning



Gullungen



<3





TACK alla för alla julkappar!





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0