Julstäming

Juldagarna närmar sig med stormsteg och ännu har jag inte köpt de jag julklappar jag ska. Jag som bestämt att inte köpa någon i år men de blev inte riktigt så och har man köpt till en måste man ju köpa till resten också. Två kvällar i rad nu har jag bara skaffat mig julstämning genom pyssel och bak. I fredags gjorde jag lite julkort m.m. och i går hjälpte jag till med vårt årliga pepparkakshus, som blev riktigt snyggt i år (lite tack vare Annette) .  Idag var jag på Ikea och äntligen har jag hittat julbelysning till mitt rum, blev ett stjärndraperi. Kanske lite sent, men bättre det än aldrig. Pappa bakade lussekatter idag också, så nu doftar det nygräddade gyllengula så bakverk i hela huset. Ska ta en lussekatt och sätta mig vid tv:n nu.

 

Bilder kommer här!

 

Julpyssel hos Elgan

 

Josefine, Hanna & jag
jobbar för fullt;)

 

Julkort ("Angels" har jag gjort)

 

Julbak hemma hos Lagström

 

Beckis, Josefine & Jonas gör fina pepparkakor!

 

Sofia garnerar gaveln

 

Så fint det blir:)

 

 

Vårt vackra pepparkakshus!

 

pepparkakshus

 

Äntligen julbelysning i mitt rum, fint va?


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej =)

Har du lust att hjälpa mig med en väldigt enkel sak? Nämligen att bli medlem på 2 sidor, det är gratis.

Blir du medlem så kommer jag länka till din blogg, snällt va?



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=107234



och



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=158025



är du aktiv på sidorna kommer du få gratis presentkort på H&M, Makeupstore, Kicks, Body shop eller GinaTricot! Det passar väl bra nu till jul och rean? :)



Tack på förhand.



Kram Sanna!

2008-12-14 @ 19:01:41
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0