Lovely mobiles

 

Som många vet är jag en elektroniknörd, och står för det, jag älskar alla underbara prylar med annorlunda finesser och snygg design. Ikväll var jag inne på min favosida PC för alla, som alltid har massor med intressanta saker att läsa och framför allt tekniska prylar, nu kan man få se de hetaste mobilerna 2009 (eller senare) och jag har redan hittat min favorit. Pradas nya! Den är ju bara så fiiiin. Den har ett utfällbart tangentbord, 5 megapixelkamera, är svart och skit snygg. När man köper den får man också med en klocka, som förutom att visa tid visar inkommande samtal och textmeddelande. Är den inte underbar? Men sen kommer nästa som är minst lika bra eller kanske bättre (kan inte riktigt bestämma mig för vilken jag gillar mest). Iriver Wave W10 är en kameramobil med 8 megapixelkamera, led-blixt, skakstabilisering, ansiktsingenkänning, ”smile shot-teknik” (som jag inte riktigt vet vad det innebär, men iaf). Den har ett minne på 4 GB och lite andra små finesser som ger den en extra touch. Jag ser framemot att se dom live, tyvärr kommer jag inte kunna köpa någon av dom eftersom jag lovat att ha min nuvarande i ca fyra år. Fast min lilla bebis är väldigt bra den också och kommer stå sig ganska bra ett tag till.

 

 







Vilken gillar du mest?


 


Kommentarer
Postat av: John

finns bara en mobil som är värdig att användas! :D Talar självklart om Nokia 5500 Sport (:



puss! :D

2008-12-16 @ 22:58:22
URL: http://www.johnhenriksson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0