1 November

Har varit ifrån hemmet och datorn i två dagar nu, förutom då jag varit hemma o vänt. Har umgåtts med lite trevligt folk. Träffade en kompis jag inte sett på länge, en mysig kväll med film och onyttigt i massor och sen blev det iväg för lite fest.  FunFun! Första november är det idag och det märker man verkligen, svinkallt ute. Snart är det skola igen och visst hade det varit skönt att få vara ledig lite till, men samtidigt börjar jag sakna mina kära klasskompisar.  Ekorrhjulet ska börja snurra igen, men jag har bestämt mig för att ta det lite lugnare och inte vara för ambitiös… eller i alla fall försöka, får väl se hur det går.

 


It's cold outside
 I’m freezing
My head is burning
messy thoughts
Soon the school starts
I want it to be calm
The time goes fast
to fast to remember


Mancandy;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0