Min lilla ängel


Har varit på Öland från lördagkväll till sönförmiddag. Igår var jag på möte eftersom jag gått med i J.S. (jollesektionen:P). Det finns mycket att göra i den seglarföreningen så det ska bli kul att få sätta tänderna i. Det har inte hänt för mycket om man säger så och medlemarna är typ 55+ allihop. Jag och Oliver kämpar för att hålla ner medelåldern. Fick träffa moster Lotta, Jakob och min älskade kusin Astrid som var nere under helgen från Stockholm också. Astrid bara växer å växer och nu har hon fått stockholmdialekt också, haha. Hon och mormor vinkade av mig vid bussen som jag sedan tog hem till kära Kalmar igen. Det fick bli en slappdag idag, vilket jag verkligen behövde. Den kommande veckan är redan fullt planerad och på torsdag är det köning som gäller!


Astrid<3


Big love


Dockan & hunden alltid med

<3





Kommentarer
Postat av: Elin

Så sött :D

2008-11-17 @ 11:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0