Vitt&Kallt


Igår var bastu och trevliga människor den perfekta kvällen efter en kall och sömnlös natt. Människor man inte träffat på länge, så mkt talk blev det. Tre dopp i sjön tog jag också! Trodde jag skulle frysa ihjäl och fötterna när jag sprang tillbaka till bastun ska vi inte tala om, men väl tillbaka i värmen kände man hur skönt det var. Det måste göras om! Somnade som en stock, även denna kväll väldigt sent men det var det värt. Den sömnen får jag ta igen sen, fast att jag vet att man inte kan ta igen den sömn som gått förlorad menmen. Klockan ringde vid åtta idag på morgonen och jag tog bussen, som jag älskar så mycket eller inte, hem till Kalmar. En vit promenad i kylan fick jag innan jag var hemma. Längtar till första december, då ska julen fram! Till helgen är det julmarknad på slottet och så klart ska jag dit. Det är då den första uppladdningen inför julen börjar. Nu ska jag ha en skön hemmakväll, ciao!

 


Vitt&Kallt snart jul!

 

 

Förstår inte hur det kan lukta öl om mina badkläder? haha.
Allting har sin förklaring;) Nästa gång kanske vi ska skippa ölduschen?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0