Bambi på hal is

 

I dag drog Elin Iwarson med mig till ishallen. Det blev pratpratprat o massor med åkning i 1½ timme. Så kul! Jag började som Bambi och slutade som den konståkerska jag en gång var, fast piruetterna har jag nog lagt på hyllan. Sen körade hon hem oss till mig och de blev ytligare några timmars prat. Tack för idag Darling!

 

 

Mins den tid jag skulle bli isprinsessa,
då ingenting var omöjligt.
Allt var lek och tiden fick gå,
inga måsten, inga krav.
Jag gjorde det jag ville,
det jag kände för just då.
Det fanns inget imorgon,
det fanns inget igår.
Det var nu ,
det var då.

<3

 

 

 


Kommentarer
Postat av: elin

bäst är vi <3<3<3<3<3 och jag är kanon på att köra bil :P

2008-10-08 @ 18:26:25
Postat av: svar-elin

Ja!! Du är bäst på att köra bil;P<33

2008-10-18 @ 17:33:37
URL: http://sarahcarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0