En höstdag

En seg och lång dag i skolan, då vi slutade tjugo i fem med teoretiskt på Idrotten.
Kunde man vara mer slut i huvudet?

 

Tog en promenad hem i det vackra vädret tillsammans med Moa, mycket trevligt sällskap. När jag kom innanför dörren stod maten på bordet; lax med koktpotatis och sås, självklart hade mamma också gjort en god grönsaksmix till. Lite franskaläxor blev gjorda och när mörkret fallit tog jag en runda i skogen.  Av kyla blir man pigg och av motion mår man bra, vad passar inte bättre än en skön dusch med tända ljus som avkoppling och som pricken över i:et gjorde jag en äppelpaj.  House har säsongsstart, jag, äppelpaj och en kopp kaffe sitter bänkad framför TV:n. Kunde jag få en mer perfekt avslutning på denna dag? Den sega känslan är borta och tröttheten försvinner med en god nattsömn, så att jag imorgon är redo för nya tag!

 

 



Må bra, de gör jag;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0