Vår tid

Nio år tillsammans med dig! Första dagen i skolan då vi fick vår Trullebok, till sista dagen då vi gick ut med våra slutbetyg i handen.  Tiden har gått och vi har valt olika vägar.

 Två små liv
du och jag
Gått hand i hand
tills vägen skiljdes åt
Du på ditt
 jag på mitt
En annan vardag
ett annat liv
Jag kanske inte ser dig
jag kanske inte hör dig
men i hjärtat mitt där finns du

Inget kan ersätta våra stunder, genom högstadiet har vi stöttat varandra och haft jävligt kul. Jag vet att du har det bra nu och inget gör mig mer glad. Den vägen du valt, det liv du lever kunde inte varit bättre. Jag är lycklig, när du är lycklig och av denna kväll att döma behöver jag inte vara orolig. Våra pratstunder saknar jag, men det är också de jag har kvar. För ett år sedan hade vi en underbar kväll tillsammans. Den 24/10 kommer inte bli den samma men minst lika bra.

 

 


Elin Palm


Vissa jobbar med grupparbetet och vissa...ja, gör annat


Gull<3


Dagen i elevcaféet tsm


Denna dag!! Scones frukosten, sminkningen o ja allt skoj<3


Vår tid tsm Elin=oförglömlig<3

 


Kommentarer
Postat av: ELIN

Sarah! herregud vad fint! du fick mig att gråta! vet du hur mkt du betyder för mig? vet du hur mkt jag saknar dej? vill ha fler sådana här fina pratdagar med dej!

SARAH CARLSTRÖM V ELIN PALM

du är något speciellt för mig! <3



were ever you are

what ever you do

you must remember

i will always love YOU!

2008-10-16 @ 21:41:05
Postat av: Sarah

and I will always love YOU!<3

2008-10-18 @ 17:06:27
Postat av: B L O N D I N A

ni är så söta :)

2008-10-19 @ 23:28:47
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0