Livet rullar på

Fredag morgon vaknar jag att Sofia frågar ”Sarah har du sovmorgon idag?” Shiit, helvetes jävla skit.  På något vis har jag lyckats gå upp och stänga av väckarklockan (som står på mitt skrivbord 2 meter från sängen för att jag inte ska somna om) och sedan gått och lagt mig igen utan att jag minns någonting ut av det. På en halvtimme hann jag göra mig i ordning, äta frukost (tack vara min underbara syster som gjorde frukost åt mig, älskar dig mest Sofia!) och cykla till skolan. Jag kom inte ens försent.  Vill man så går det. Efter samhällslektionen var det matteprov. Efter fem timmars sömn, stressig morgon och en och en halv timmers lyssnande om Sveriges politiska system så kan det får tala för hur det gick på provet… men än har jag inte sett resultatet.

 

Dagen fortsatte med Maxi vilket som alltid blir höjdpunkten på skolveckan och gott är det också. Fick sluta en timme tidigare eftersom vi skulle läsa vår engelska bok, vilket jag såklart gjorde hemma (eller inte).  Sen bar det av till Torsås för att se Halloween showen. Träffade båda gammalt och nytt folk, mycket trevligt. Det viktigaste var såklart att få träffa Elin Palm. Kollade på bilder från en förstängd tid, tänk så mkt vi gjort och vad vi har förändrats.

 

Te08c stormar Maxi

 

Vi är bara för bäst!

 

The Halloween Show 2008 -City of horror

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0