Påverka Livet

Det finns personer som betyder väldigt mycket för mig. Det finns många personer som betytt väldigt mycket för mig. Vissa har påverkat mitt liv på ett sätt som de själv inte förstår. Jag har minnen, härliga och underbara, hemska och ledsna. Alla är viktiga på sitt sätt. För utan dessa vändningar skulle mitt liv inte se ut som det gör idag. Jag lever det liv jag vill och är nöjd med mig själv. När du har accepterat dig själv för den du är och lärt dig att inte lägga energi på fel saker och människor. Då kommer du kunna göra vad du vill och lite till. Älska livet men framförallt älska dig själv! 

 

Glädjs åt livet min vän,
den dagen som gått kommer aldrig igen!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0