Övertalad

-Allt blir inte riktigt som man tänkt sig

Slutade tidigare på fredagen och tänkte att de skulle bli skönt med en slappa-mys-fredagskväll. Först drog Emma med mig till stan och vi köpte ögongodis (efter mycket om o men bestämde vi oss för samma:P). Väl hemma satte jag på mig myskläderna och såg fram emot en skön kväll hemma framför tv:n men det blev inte riktigt så...Moa, Oliver, Wille och jag åkte istället hem till Jenny, där var Victor med massor med annat folk jag inte kände. Rolig kväll med MUSIK<3 och annat smått o gått. The people åkte sedan hem o kvar var vi. Kollade på film och snackade tills jag somnade som en stock. Tidigt på morgonen var jag, Moa och Oliver sedan tvungna att ta bussen hem. Det blev inte mkt sömn den här natten, men de var de värt. Tack för ni övertalade mig!


Tack Jenny!<3


Jenny & Moa

Kommentarer
Postat av: Marias Kakburk

Tack snälla:)!

2008-10-20 @ 20:22:06
URL: http://mariaskakburk.blogg.se/
Postat av: Wille! aka Totte. (=

Precis, det blir inte riktigt som mam tänkt sig alltid. Som jag sa innan, härligt att du ville (wille, ville, wille, ah) hänga på iaf sen! ;D

2008-10-21 @ 19:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0