Bowling

Var och bowlade med Elin, Sara, Erika, Anton och John. Tack för en trevlig kväll! Jag vann ju så klart överlägset, sen Sara, Elin, och sorry Anton men du kom bara fyra, Erika och John. Efter det blev det en liten sväng till donken, där jag måste tillägga att de har väldigt gott kaffe! Cyklade hem till Sara och sen vinkade jag av de "kära tre" vid bussen. Cyklade hem i mörkret som jag börjat gilla så mycket. Det låter kanske konstigt att "gilla mörkret" men det är så skönt. Lugnt, fridfullt, vackert och bara en själv med sina tankar utan att bli störd. Att ta en sen kvällspromenad har blivit min favorit motion och ganska effektiv för min del. Har hittat en promenad-kompis nu också, så de ska bli mycket prat och bytes skvaller, kanske även lite gamla minnen.


Även mörkret kan vara vackert o fridfullt

Kommentarer
Postat av: elin

haha jag vet fatta vad kul att anton kom 4:a hahahahahahhaha, vem är din promenad-kompis?<3

2008-09-27 @ 18:30:45
Postat av: john

nattpromenader är de bästa (:

2008-10-04 @ 18:20:11
Postat av: Alina

Godagens! Fin blogg du har! :)

2008-10-04 @ 18:24:44
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0