Mys.Stan.Sisters

Kröp upp ur min varma säng, regnet vräker ner utanför, tassar ner för trappen och där sitter hon, min älskade syster Sofia. Hon har tänt ljus och ställt fram frukost åt mig. Är hon en ängel ifrån skyn? En bra start på en söndagmorgon som fortsatte med stan. De blev lite shopping och några fler hål i plånboken...Sen hämtade vi våra mindre små systrar som kom med bussen från mormor & morfar. De fick följa med till H&M med väskorna rullande efter sig (de hördes inte lite kan jag säga). Glada och genomblöta hoppade de sedan in i bilen och fick skjus hem av pappsen. Sofia och jag trampande hem och äntligen hade det slutat regna. Familjemiddag och mys bestod resten ut av kvällen av.



 

svart kjol
svart tröja
och en gosig röd halsduk

Kommentarer
Postat av: Nikkan (:

Du är snygg, snyggare, snyggast du!

2008-09-09 @ 13:39:38
URL: http://petitmiracle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0