Modell för en dag


Jag, mamma och Sofia fick vara modeller för en dag. Vi blev sminkade och fotograferade, mkt skojsigt! jag bara älskade att stå framför kameran. Jag skulle kunna göra det jämt! haha men tyvärr tror jag inte en modellkarriär skulle passa mig. Kul att ha testat det och man har lärt sig några nya saker, alltid bra när man ska fotografera själv. Ska försöka ladda upp lite bilder om det går, men datorn eller rättare sagt wlan:et vill inte riktigt fungera som det ska.




Sofia, mamma & jag




Så här såg studion ut:P




Sis and me<3




Min egen lilla modell:*




Moi





-Modellbilder-







Little me



HUR KUL SOM HELST!




Kommentarer
Postat av: Madde

Snygg Sarah! :D<3

2009-05-09 @ 18:08:02
URL: http://maddkladd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0