Vår & Första April



Äntligen vår och värme!! Jag älskar solen och kommer alltid att älska dig! Första April och jag har faktiskt inte blivit lurad (vad jag vet iaf). Minns när jag var liten och jag sa att det var en ekorre i trädet och alla mina femåriga kompisar gick på det, haha vilket bra skämt!...not. Jag lurade min morbror en gång att jag brutit armen och eftersom vi var på skidsemester gick han på det, skit stolt var jag, haha. Det var nog sista gången. När man var liten var april en rolig lite speciell dag, nu för tiden bryr jag mig inte så mycket. För övrigt rullar väl livet på. Livet är härligt när solen skiner, då finns det inget att klaga på!





Länge leve solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0