Endiaryentry



Inte visste jag att du var så kärleksfull
det minnet har jag förträngt
Var jag orättvis?
jag tror det
Vänners relation varierar
vet aldrig hur länge den varar
Personligheten är stark
lyser igenom din skönhet
Familjen är din bas
dina rötter, ditt hem
Djur kan vara underbara
men också förjävliga
Men kärleken tar aldrig slut
det överlever det mesta
Något så stark
men ändå så skört
Det är vad du vill
vad du offrar
Så formas även ditt liv
efter händelsen och slumpen
Livet är ditt
som alla andras


Om din känsla säger dig att göra det,
men om du inerst inne tvekar.
Hade du gjort det ändå?
Liten känsla av att allt kan gå åt helvete,
men ändå veta att det mycket väl kan bli perfekt!




Hade du tagit chansen och förlorat fotfästet en stund eller stått kvar på säker mark och alltid levt i ovishet om hur det blivit?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0