Sommaravslutning



För att få en sista riktig sommardag innan skolan och ekorrehjulet börjar rulla åkte familjen till Böda, Lyckesand. Det var vi och några tyskar, en klarblå himmel och brusande hav. När jag låg där i solen och blundade kändes det som att jag var i Grekland. Åhh vad jag bara vill åka dit! Jag måste göra det nästa år, så är det bara!! Det blev ett bad i vågorna, först lite kallt men efter ett tag ganska skönt. Jag fick inte åka utomlands i år, men varför göra det när en öde vit sandstrand finns så nära? Jag säger bara; Thailand släng dig i väggen!



Jag steker i soooolen



Njuter!



Lucas fick också följa med idag:)



Mina älskade systrar spelar standtennis:*



Jag och i vattnet mina vattendjur lr ja familjemedlemar;P


Vilket perfekt avslutning<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0