Stadsfesten-09

 

Stadsfesten är slut men jag måste säga att den något besvikna början vände till något mycket bättre. Efter torsdagen (då jag bara gled runt lite på stan, lyssnade på musik och träffade alla människor) var det Fredag och fest. Först var vi hemma hos Johanna i hennes Koloni, en så mysig lite stuga med en jättefin trädgård, där åt vi lite mat, lyssnade på sommarlåtar och pratade om hur sommaren varit och kommande dagar. Runt tiotiden tog vi oss in till larmtorget där Style stod på scenen. Vi sjöng med i alla de tre låtar vi hann med och jag måste säga att jag fastnat i deras sånger. Det väcker barndomsminnen till liv och så många bra hits som man inte kan låta bli att sjunga till. Vi gled runt lite i stan innan vi skiljdes åt. Men ville inte hem riktigt än, så jag tog en sväng förbi Byttan och satt i vipptältet med lite trevligt folk innan jag begav mig hemåt.  Somnade som en stock med ett och annat skoskav, men det var det värt för den här kvällen.

 


Grillning
Wiktor, Johanna, Tobbe & Elin

 

 


Glada Killar:D
Robin, Emil, Oskar & Jonas

 

 


Johanna, Elin & Moa

 

 


Robin är hungrig;)

 

 


Linus, Andreas, Robin

 

 


Min söte<3

 

 


Wiktor & Johnna

 

 


Linus, Tobbe, Oskar, Jonas & Robin

 

 


Robin, Moa, Elin & Wiktor

 

 


Värdninna själv:*

 

 


Emil, Johanna, Robin & Moa

 

 


Gullisarna<3
Oskar & Elin

 

 


Musiken flyttar med oss;)
Jonte & Emil

 

 


Spelar Kubb
gick väl sådär...hehe

 

 


Underbar kväll<3

 

 


Kollar in lyktstolpen?

 

 


Kubbspelet
Jag fick ner en på först(A)

 

 


Något var väldigt kul:P

 

 


Andreas, Linus & Oskar

 

 


Johanna var glad:D

 

 


Wiktor, Moa & Andreas

 

 


Söta Moa:)

 

 


Elin, Wiktor, Moa & Tobbe

 

 


Posarna:P

 

 


På Larmtorget

 

 


På Larmtorget

 

 


Diggar till Style

 

 


Johanna & Elin på Topp!

 

 


Jag var också där:D

 

 


Jag & Elin:)

 

 


Jag & Jonas

 

 


Tack alla men speciellt Johanna som gjorde  kvällen möjlig:*

 

(fler bilder kan komma, om Elin skickar mig lite fler bilder;))

 



 

Lördagen bestod av en dag på stranden och bara ta det lugnt. Tänkte först inte åka in till stan men Josefine är ett stort fan av Magnus Carlsson så tänkte att jag lika väl kunde följa med in en stund (och jag gillar Magnus också så ville gärna höra honom).  Och visst var han bra, som alltid. Efter skulle Josefine få autograf, köpa skiva och ta kort så där blev jag kvar en stund. Rongedal var efter och hittar då en annan kär vän som jag tyckte behövde livas upp. Jag tycker inte dom är så jättebra men deras sista låt gjorde hela deras uppträdande, Life on Mars med David Bowie men de flesta har nog hört versionen med "Idol-Sebastian" (vilket är den bästa versionen). Sedan träffade jag ytterligare en kär vän, en av alla mina Elin som jag inte snackat med på mycket länge. Kvällen avslutades med en promenad hem med syster min.

 


Samlingsskivan i handen och väntar på signeringen

 

 


Sen var det äntligen Josefines tur!

 

 


"Det kändes som jag drömde" var henns kommentar om detta ögonblick
Min lilla gullunge<3

 

Stadsfesten är över och summa summare av allt är jag mycket nöjd. Speciellt med fredagen då förfesten blev mycket lyckad, så en sådan kväll till tack! innan skolan. 

 

Kan nästa år bli bättre?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0