A lovely date


Två timmar i skolan blev det (mellan 13-15 höhö, låååång sovmorgon vilket innebar en promenad innan school) sedan var det bara hem, byta kläder och cykla iväg igen. Cykelturen stannade utanför Nautilus, där ett träningspass väntade med instruktör.

Träningspasset var UNDERBART! Första maskinen var rumpa och ben och jag trodde jag skulle dö, men jag överlevde. Det blev lite färre maskiner men mer kondition, det gillar jag! Berättade att jag var rädd för att bygga för biffiga muskler och att jag lätt gör det. Då sa han att varje kille skulle göra vad som helst för att ha de arvsanlagen  jag har, haha. Ja min ev. blivande son kan ju vara nöjd om han ärver det av mig. Får se till och strekta ordenligt så jag håller musklerna slanka (men det är nog mer prat än verkstad, gick ju inte så bra i våras precis...)

När jag cyklade hem kunde jag inte få bort mitt stora smile i ansiktet. När jag kom innanför dörren och berättade för Sofia och mamma frågade de om han var snygg? - Ska du göra en Viktora? frågade Sofia. Hahaha de trodde jag träffat världens snygging så glad jag var, men nej tyvärr. Jag har precis haft min första dejt med mina muskler efter två månader och det, det ger mig en enorm glädje. Så jag tänker flyga på mina rosa moln lite till. I morgon lär jag känna av vad jag gjort idag, tur jag har ännu en sovmorgon och kan ta mig tid att ta mig upp ur säng.

Nu har skolan startat, nu ska träningen börja, nu ska rutinerna sätta igång och...ekorrehjulet var i rullning.





Sätt igång med träningen nu, ni mår sååå mkt bättre!
(jag lovar)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0