Drar till fjällen



I morgon åker jag till Sälen, Lindvallen för att åka skidor. Det lär bli svinkallt så jag förbereder mig på det värsta. Det ska ändå bli riktigt kul att få swischa  ner för backen och känna farten. Det är en speciell känsla att åka skidor, en som ingen annan. Många är det som åker iväg, till Italien, Österrike, Sälen, Åre you name it! Nu ska jag iväg o ha mitt vinterlov. När jag kommer hem tycker jag att våren ska börja ta plats. Saknar den härliga känslan, solens värmande strålar, knoppar som börjar slå ut, fågelkvitter och allt annat underbart men Våren. Men nu ska jag först ha vinter och snö sen, ja sen hoppas jag det töar bort. Ha ett bra lov allihop!



...och en underbar alla hjärtans dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0