Fantomen på Operan


Jag har inte skrivit på väldigt länge (känns det som i alla fall) tiden har inte riktigt räckt till. Mycket plugg har de varit den senatste tiden och alldeles för lite sömn, inte bra... till råga på allt så har jag dragit på mig en förkyldning och feber. Var tvungen att stanna hemma idag för min kropps skull, men i morgon ska jag till skolan. Lite medicin o så överlever man allt! Köpte en film för ett tag sedan från Media Markt (måste jag säga att den affären är typ underbar?) till ett vara-hemma-sjuk-dag och ja idag kom den dagen. Fantomen på Operan heter den, en musikalfilm, mycket vacker med pampigmusik. Så någon gång då ni är hemma ifrån skolan ta en titt på den, musik och dramatik är bäst när man är hängig (extra bra blir den med surroundljud). Självklart kan man titta på den annars också.





The music angel<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0