Lata dagar



Jag förstår inte hur jag kan vara så trött hela dagarna, men det är jag verkligen. Kanske att efter ha varit igång och aldrig riktigt vilat ut ordentligt under detta läsår kommer allt nu. Tröttheten som jag lagt åt sina kommer fram nu. Vissa stunder kan jag känna mig rastlös men orkar ändå inte göra något, inte ens läsa min bok "Avalons dimmor". Då är jag trött.

Vädret har varit så härligt idag, hade nästan glömt bort hur det är när det är varmt i Sverige efter så många regndagar. Några dagar kvar har jag på fastlandet sen beger jag mig till ön. Solen och vindarnas ö, mitt andra hem, mitt paradis, min sommarstuga och där jag alltid kommer återvända till så länge jag lever.




Lata dagar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0