Sommarlov



I dag var sista dagen i skolan på 11 veckor. Vad långt det känns! Men det kommer gå fortare än vad man tror... Det känns inte riktigt som det är sommarlov nu. Detta år har gått så snabbt och jag har forfarande inte insett att sommaren är här. Ikväll är det fira med klassen för att vi fixade det första året på gymnasiet. Poolparty med grillning det låter inte fel. Imorgon blir bär det av till Öland en sväng, det kryper i kroppen att få flytta över snart. Midsommar är om lite mer än en vecka, sen ska jag ta det lungt innan det är  dags att börja jobba. Som sagt tiden kommer gå snabbt. Jag ska hinna med en sväng till Böda/Byrum och en resa till Gotland (på cykel). Lite bio ska det bli under de regniga dagarna, måla och bygga hem och i stugan. Full rulle och många projekt det är min melodi de, haha. Ett härligt sommarlov ska det bli med allt från fest till familjekvällar. Grillning och film, allt ska få plats och det kommer det (på nått vis) för jag har ju ändå 11 veckor på mig drygt.



Sommar = Öland, jobb, vänner, sol, bad, fest, grillning, resor o mkt mkt mer
Let the summer begin:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0