Ledig dag i veckan



Idag är jag ledig ifrån skolan (förutom ett utvecklingssamtal ca:20 min) och det är så skönt! Jag vaknade som vanligt av solen, måste verkligen ta å köpa en rullgardin eller något så jag får sova längre om mornarna, och upptäckte att snön var tillbaka. NEJ! Jag vill ju ha vår och påsklov nu, inte äckelsnö. Hur som helst bestämde jag mig för att ta en promenad innan frukosten, sagt och gjort. Det var faktiskt ganska skönt, lite kallt åt ena hållet men påväg hem undetbart! En låååång frukost och sen en Må bra-tidning. Kan det låta bättre än en sån början på dagen? Nu borde jag sätta mig med läxor men orka!? Två prov denna veckan och en inlämning. Det jag gör nu har jag igen i morgon, tänk positivt! Bäst jag börjar nu så jag inte får stressigt sen. Nått att tänka på också (tänkvärt inlägg är alltid mycket roligare). Kanske från boken Allt om män.




Män har bokstavligt talat "tunnelseende".
Det är därför man så tydligt ser när de spanar in andra kvinnor.
De är tvungna att vrida på huvudet.


Njut av dagen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0