Så lite gör så mkt



Senast igår kände jag mig ful, äcklig, tjock och inget var bra. Idag var det något bättre, men det var när jag kom ut från frisören som en ny Sarah som jag kände mig snygg, fräsch, smal och jag flöt fram. Tänk så lite en hår-makeover kan göra! Jag är super nöjd och stannade extra länge vid varje spegel när jag kom hem. Imorgon blir det en egen dag som gäller, ute med trädgårdsarbete. Jag behöver det, för att kunna kicka igång en ny vecka med nya prov. Rensa hjärna och tömma den så man får plats med ny kunskap. Nu ska jag fortsätta gotta mig i godiset (som jag köpte billigt på Coop idag 1,2 kg för 35!!!). Njut av helgen nu!






Bisous<3




Kommentarer
Postat av: Elin

Så söt <3 härlig bild :)

2009-03-29 @ 12:10:22
Postat av: svar-Elin

Hihi tack(a) vilken av Elinorna de nu är<3

2009-03-29 @ 21:15:34
URL: http://sarahcarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0