Extasen 2009




Så var det dags för årets Extasen, den första för mig men absolut inte den sista vill jag lova! Eftersom jag är med i nöjessektionen blev det till att fixa och dona mesta ut av dagen. Vi hade aktiviteter i cellgraven, vissa fungerade vissa inte men kul var det i alla fall. För er som inte vet vad Extasen är (jag sj har inte riktigt fattat förrän nu:P) så är det en tidning med massa skojläsning om Kaggs senaste år m.m. Men det är inte bara att dela ut tidningar, man ska vara utklädd också!


Vi samlades vid Kagg klockan nio på morgonen(det kändes som man gick i skolan 6 dagar av 7, lite hemskt), tidningar delades ut och sedan tågade vi in till stan. Tidningar såldes och hoppborgen blåstes upp, sen ramlade fler o fler in nere vid cellgraven. Det var dragkamp mellan tjejerna och killarna och självklart vann vi tjejer! Dagen avslutades med flottrace, först mellan "vikingarna Goa Gubbs" och "doktorerna". Nästa var mellan Goa Gubbs och Stagg, där Kagg vann för Stagg fuskade.


Efter att ha städat åkte jag hem och sov, vilket skulle visa sig var behövligt. Sen var det fix vid logen innan jag åkte på förfest till partydrottningen själv;) Mycket trevligt som alltid. Pricken över i:et av kvällen var nog ändå cykelturen till festen (vilket jag har filmat lite av, hahaha). Det blev dans dans dans till klockan ett då jag ställde mig i garderoben, vilket tyvärr blev rätt kaosigt även denna gången. Städnadet höll på till klockan fyra, då cyklade jag hemåt. Det hade börjat ljusna och det var verkligen öde. Men lite människor mötte jag och hälsade på andra som satt ute på deras terasser, haha så trevligt!



Det blev en lång dag, gick upp vid 07:00 och somnade vid 05:00 nästan ett helt dygn. Men det var skoj och man ska ta vara på livet och dess händelser, det går inte i repris.





Kaggs bibel





09:00 på Kagg, kö till tidningarna





Amanda och Johanna, jag kände inte igen domXD





Linda och Frida, Zebror





Mina två små Ipren
Elin och Moa





Väntande folk





Fler väntande folk





Fix i cellgraven med nöjes





Banduthämtning till kvällen





-




Fint uppträdande





Flottrace





Vikingarna Goa Gubbs





Stagg med deras fula fusk flotte och vackra ärliga Kagg





Den roliga cykelturen;P





En cykeltur genom stan mellan 4 o 5 på morgonen



Extasen -en dag/kväll/natt/morgon att minnas<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0