Lycka



Jag vet inte vad det är, kanske att små saker som gör mig så full av lycka inombords. Vädret som har varit så underbart i helgen, låtar som gör mig sprudlade glad, människor omkring mig som gör min vardag allt annat än tråkig och små gester/ord som gör att jag får ett leende på läpparna. Fast att det rullar på i skolan och största delen av min tid går till skolarbete. Fast att de inte alltid blir så lyckat och som jag tänkt det så kan inte det förstöra min glädje just nu. Jag lever ett liv jag älskar att leva och är nöjd med det jag har. Men på något sätt tycker jag inte det räcker. Jag vill att andra ska vara glada och nöjda också. Vill möta en människa som lyser av lycka, precis så som alla borde. Den världen är en värld som inte existerar, men en fanatsivärld jag vill leva i. Kanske någon gång  i ett annat liv, i en annan tid. Tills dess tänker jag sprida min glädje och lycka till de människor som finns runt omkring mig i min vardag. Det är de värda för allt de gör mot mig. <3




Ibland är det bara så underbart att vara jag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0