Sportif



Vi hade idrottsdag i går på eftermiddagen och jag valde triathon(stavning?), så klart eftersom jag vill nå mvg på de momentet i idrott. Det var riktigt kul faktiskt och fast att jag inte tänkt att köra så seriös blev det ändå det. Först simma 500 m, sen cykla 1,2 mil och sist springa 2,5 km. Detta gjorde jag på 1 h o 15 min känner mig faktiskt ganska nöjd med det. Belöningen blev första doppet i havet i år med min älskade badkompis<3! Det var kallt men uppfriskande. I morgon är det slutprov i kemi A. Jag hoppas det kommer gå bra men det är mycket och jag har fått ett o annat utbrott. Nu är det bara att göra så gott man kan. Efter provet kommer jag aldrig mer behöva läsa kemi, skönt! Dags att sova nu, min ögon svider av trötthet.


Bon nuit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0