Nokia N900



En ny Nokia är på ingång till Sverige, Nokia N900. Jag tyckte vid första anblick väldigt mycket om Nokia N97 och det är fortfarande en favorit, men har upptäckt lite negativa delar som jag inte vill ha. Det är bl.a. klumpigheten plus att mobiloperatören tre inte har den i vit...Istället har jag tittat på en annan, HTC Magic. Verkar bra, är snygg och skulle vara något jag vill ha. Vill göra en förändring, från klumpig till smidigare och touch. Tyvärr får jag då skippa kamera som jag verkligen har tyckt varit ett plus på min nuvarande, menmen man kan inte få allt.

Senste tillskottet som jag nu hittat är alltså Nokia N900. Snygg, touch, klumpig, bra kamera, stort minne och det där lilla extra som är svårt att sätta fingret på. Den kommer nog vara dyr när den kommer (som alla andra nya modeller) och den har fortfarande det jag vill välja bort på min blivande mobil, klumpig. Visst är den snygg men inget för mig. Går från Nokia till HTC. Mer mina mobiler och mindre klumpiga. Hittade även en annan Nokia som var något mer smidig, Nokia X6. Snygg både i vit och svart, bra kamera, stort minne och touch, däremot saknar den det där lilla extra. Bilder:








Nokia N900





Nokia X6



Någon som lockar?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0