Höstlov-Rugby



Höstlov för många, rugby för mig. När alla andra kommer tillbaka efter lovet utvilade och kanske lite rastlösa, kommer jag komma tillbaka helt slut och mör i kroppen. Varje dag är det träning och visst är det kul, men lite jobbigt också. Kroppen orkar inte tillslut och speciellt när man har virus i kroppen är det ännu värre. Igår sa dock kroppen ifrån genom att få feber. Två dagars vila från träning och istället har jag suttit bredvid och peppat grilsen. Nu börjar det kila lite i mig att få göra något igen, att kunna påverka och delta i detta underbara lag som jag har blivit en del av. Till helgen däremot väntar en rolig belöning, som troligtvis kommer bli sent att glömma.





Mitt liv just nu: sova, äta, träna
om och om igen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0