Sol och värme


Det är alldeles fär länge sen nu! Har inte varit utomlands sen förra sommaren, känns som en evighet sen. Snart dags att boka in en resa tror jag, hela januari skulle inte vara fel;) Många underbara minnen finns det och korten får mig att minnas hur det kändes, lovely!



Italien-06
Hyrde ett eget hus med några släktingar



Italien-06
Vår egna pool



Thailand-07
Varmt vatten och en bok<3



Thailand-07
I båten på väg ut till öarna



Tahiland-07
Hummer, mums!



Grekland-07
Utsikten från Sofias och mitt hotellrum



Grekland-07
Pappa och jag busar i vattnet



Grekland-07
Jag och mina minsta systrar



Thailand-08
Celine & Josefine första dagen och bleka som lik



Thailand-08
Lunchdrinken



Thailland-08
Fick ha poolen alldeles för oss själva



Italien-08
Hyrde huset med släktingar



Italien-08
Egna poolen, super gött!



Italien-08
Florens, en stad jag måste återvända till!



Italien-08
Hela gänget på Midsommar



Italien-08
Avslutande bilden, i poolen.

För länge sen nu, mer än ett år sen jag låg och stekte i solen och bada i poolen. Hoppas hoppas på en resa till Grekland till sommaren!


Resa är blande det bästa som finns<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0