Disney



Åhh vad jag älskar Disney! Sätt på lite av alla klassikernas låtar och din sura min går upp. Jag blandar svenska, engelska och franska haha toppen! Då blir det lite plugg samtidigt...(intalar jag mig i alla fall). Det är så bra, glada eller kärleksfulla texter, lite budskap och man finner hermoni. Så mår du lite dåligt bara sätt på lite disney musik och det väder snart.



Några av mina favoriter:

On my way - Björn Bröder

Can you feel the love tonight - Lejonkungen

True love´s kiss - Förtrollad

A whole new world - Aladin

Kiss the girl - Ariel

Sous l'océan - Ariel

Color of the wind - Pocahontas

Je voudrais déjà être roi - Lejonkungen


Lite gott & blandat




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0