Early Sunday



Då offrar man sin första söndag för rugbyträningen (och det är värt vad enda minut). Det känns lite konstigt att man är uppe vid sju och alla andra sover. Det är så tyst i huset, känns nästan lite ensamt fast att det sover fyra till i sina mjuka, varma sängar i rummen bredvid. Det har nog aldrig hänt att jag skrivit ett blogginlägg så här tidigt på morgonen, men kände att jag vill göra någonting och skriva är kul så varför inte. Kan ju dela med mig av min tidiga söndagmorgon.


It is lonely
a little bit sad
I can hear the birds outside
It is autumn cold
a little windy
I am just fine
with some aches from yeasterday
Today is a new day
Starts with training
someting new
That is better than I ever could imagine
This is my morning
an early sunday







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0