Fredag 18/9



Fredag igen och ja, det är nu tiden bara försvinner. Varje vecka går så snabbt. Hade två lektioner idag mellan 12:20-14:30, ganska lagom skoldag en fredag. Mamma hämtade mig i skolan och vi åkte och kollade ut min blivande säng. Äntligen! Tillbaka till skolan och möta upp en kär vän. Det blev fika och oväntat sällskap som gjorde det ännu trevligare. Efter kaffe och mycket snack var det dags att bege sig hem till myskväll med mamsen och två systrar. Tagga inför uttagningsmatchen i rugby som är i morgon, hoppas hoppas jag kommer med! Efter lite Anna Anka har jag fått ett gott skratt och kan krypa ner i säng. Om jag nu kan somna...









http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article5810722.ab



Kan inte sluta skratta åt henne





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0