MOn bOn sOir



Kvällarna är den mysiga tiden på dygnet. Om det är vardag eller helg, sommar eller vinter så kan man alltid ha en mysig kväll. För mig är det kaffe med mjölk som är stora favon med någon sötsak till. Det är kanske en gammal tradition som lever kvar i min familj. Varje kväll hos mormor och morfar har det alltid varit kvällsfika. I just love it! Efter middagen går man och längtar tills klockan ska bli åtta, för inte förens då är det okej att smyga ner i köket och fixa sitt kvällsmys. Jag tror det är nyttigt för sinnet med lite nervarvning och lyx. Jag mår bra av det i alla fall och hoppas jag kan föra det vidare.



Kaffe med mjölk<3




Ett något lite onyttigare alternativ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0