Inspark &Vallen


Årets Inspark och Vallen var igår och började med invigning i A-hallen. Vi i nöjes bjöd på något extra och vårt uppträdande blev mycket lyckat (hoppas det var fler som skrattade sig till tårar än mina kära klasskamrater). Efter begav vi oss till Kattrumpan för att sparka in ettorna. Det var SÅ kul och jag uppfattade som att ettorna tyckte det också. När de fått springa på kladdig pressening och toppat anisktet i mjöl och vatten var det lagom fräscha för att åka hem och fixa till sig inför kvällen.

Själv blev det pizza med två av mina underbara tjejor och sedan hem till Linda, där vi samlades alla åtta girlsen i klassen. Mycket trevligt, många skratt och små missöden...som vanligt. Vi hann med bussen på håret allihop som tog oss in till stan. Där splittrades vi och senare var jag inne på Vallen och dansade mig svettig, haha låter super fräscht men vad gör man inte för att ha skoj!

Fick sedan sällskap hela vägen hem av två super gulliga killar som fick mig att skratta tills jag hade kramp i käkarna. Var hemma runt halv tre och kunde krypa ner i min varma säng. Skönt att jag har sovmorgon alla fredagar och kunde sova lite mer än alla andra i alla fall.




Glidbanan



Tåg



Ettorna





Stor skål



Amanda, Elin & värdinnan Linda



mm



Moa, Emma & Johanna



Linda & jag



Emma & Moa



Johanna & Elin



Haha snygg bild!
Amanda, Moa, Elin & Emma



Linda, Frida & Amanda



Moa, Elin & Emma:*



Många skratt hela natten lång



Vilka göllisar<3
Johanna & Emma







I stan



Gissa vad strecket är?
Hahahaha...



Moa & jag skrattade oss till tårar



Linda & Moa



Vallen & William
suddig bild tyvärr men mkt dans med andra ord;)




Tack alla för en toppen kväll!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0