Rugbylaget!!!



Ja då var man med!!! Magen vred sig i morse när jag gick genom c-korridoren mot Hörsalen. Det var nu jag skulle få höra, med eller inte med? Skämma ut sig total och var bland de få som lämnar salen och inse att man misslyckats eller sitta där med ett stort leende på läpparna. Det var det sista som inträffade. Ett lyckorus genom hela kroppen och magen fortsatte att vara i upprorstillstånd. Redan i morgon är det träning. Utomhus mellan 19-21. Inte nog med det, redan till helgen är det rugbyläger. Vilket innebär ingen skördefest och mys på Öland för min del i år (hade behövt det breaket menmen...). Emma kom också med, Linda också, alltså tre stycken från Te08c. Så bra vi är!


Efter denna glada nyhet gav inte resten av dagen så mycket mer än feber och trötthet. Varför nu när min kropp behöver vara pigg? Den där cykelturen i lördags som varade i ca: 3 tim var kanske inte det bästa. Lördagen var annars toppen, skit kul och hel galen! Det kommer jag få mer smak av nu då, eftersom man är med i Rugbylaget 2009!





Lars Kagg<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0