Som Nytt!



En skön söndag då jag gjort så lite som möjligt, men ändå gjort små saker för att inte känna att dagen bara gått. Efter en toppen kväll/natt med rugbyn kunde jag inte vara annat än nöjd med mitt liv jag lever (fast känner att jag är de det flesta dagar just nu). Solen sken och himlen blå, vilket får humöret att skjuta i toppen ännu mer. Sofia och mamma har varit en sväng på Ikea och snacka om att man kan göra om ett rum fort. Nytt bord, matta, kuddar, tv-bänk och rummet är förvandlat. Nu är det min uppgift kvar att hitta tv vi ska köpa, SOM jag längtar!

Annars har jag hunnit med att göra lite kakor idag som blev riktigt goda och det var super enklet att göra. Ett recept kommer snart...hoppas jag. Tiden räcker inte riktigt till ibland konstigt nog. I morgon ska jag nämligen exta knäcka lite med ett jobb så jag kommer vara busy the whole day. Nu blir det att krypa ner i soffan och njuta av rummet lite till innan jag ska vidare mot sängen. Btw så ska jag snart få en ny säng, längtar! Får se om den kommer nu i veckan...




När vi vänder upp och ner på huset händer grejer;)
<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0