Smile


Tänk vad mycket gladare man blir av positiv energi. Fast att allt inte riktigt flyter och går som det ska funkar allt bara leendet är på och man ser framåt. Ett mindre bra resultat och värdelösa lärare, men jag struntar i det och skrattar åt det!

Varför älta något som redan har hänt? Det som hänt har hänt och kan inte bli ogjort. Däremot är det desto viktigare att blicka framåt och sträva efter att nästa som kommer i ens väg blir bra.

Livet handlar om prioritering. Du kan om du vill. Du väljer vilken väg, vilka val och har förmågan att göra något åt det du vill.

Jag väljer ett roligt, positivt liv som jag lever som jag vill! Jag går i skolan, lär mig, träffar vänner och är med i så mycket jag kan. Just nu är det körkort som gäller och träningen ligger lite på is, men snart vänder det och det är något annat som ligger högst upp på listan.

ta tag i det du vill, måsten är måsten men ibland kanske man kan jämka från båda håll. Lev ditt liv som du vill, det är ditt och ingen annans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0