Top Assistant


Kollade på "Anna Anka söker assistent" precis och som jag säger till mamma fattar jag inte hur det kan vara så underhållande, men det är det! Det är kul att kolla på människor som är så konstiga, varför ställer man upp? Å andra sidan får man lära sig en del om hur en bra assistent är och det är ganska intressant.

Det jag kommit fram till är att jag skulle bli en jäkligt bra assistent! Haha. Då menar jag kanske inte just till Anna Anka(skulle nog fixa det ganska bra det med), men till businessmen. Jag hade klarat det jobbet galant! "Vandrade almanackan", "Hon som har koll", "Planeraren", "Möte..möte..möte", man frågar mig: "Kan jag få kolla i din kalender så jag kan skriva av?" haha och ja det finns nog en hel del annat. Jag har aldrig lidit av det(kanske någon gång:P). Det är andra saker också; driven, vill kolla upp det mesta(vill man ha redan på något får man ju ta tag i det!), går med överallt (tycker det är kul att få tycka till, förändra och engagera sig), älskar att träffa och lära känna nya människor. Fixa och dona är en annan sak som är kul och jag är bra på. Sedan finns det några små saker till, men summa av allt: Jag skulle kunna göra ett skitbra jobb som top assistant!



Så någon som känner sig intresserad? Hör av dig!;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0