Träningen gör en..

..pigg och full med energi eller jättetrött och helt utpumpad.


Idag inträffade det sista och jag känner mig helt död! Jag har ätit, direkt efteråt en frukt, sen mat när jag kom hem och efter maten en bit choklad o frukt för att få i mig lite socker, men hjälper det? Nej.

Då sätter suget och latheten in och ja träningen är som bortglömd eller tänker man som jag, ikväll kan jag äta desto mer för idag har jag tränat! Hahaha. Får nog bli en sockerkaka till fikat ikväll, fast egentligen hade jag varit sugen på den där jättegoda kladdkakan som jag gjorde en gång med fudge-kola-grejs uppepå, men det tar för lång tid och är godast dagen efter.

Får se vad det blir!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0