Uuuuuderbara väder!


Att det kunde slå om till vår-sommar så fort!? 20 grader visade det på min termometer i eftermiddagssolen. Kände inte alls för att lämna mina flickor i stan på ute serveringen med fika framför sig, för att åka till körskolan och sätta sig i en bil.. Men det gick bra idag! Sedan var jag ännu duktigare och satte mig med teori vid datorn. Efter det kunde jag äntligen cykla hem.

Hemma väntade min bästaste syster och älskade mamma med middagen klar. Vi satte oss ute, fatta att äntligen kan sitta ute och äta!? Tjuvkikare på vädret de kommande dagarna och det ser mycket ljust och behagligt ut, kanske kanske blir det en solig valborg?;)

Vår och Sommar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0