1 December

Igår jobbade jag kväll och somnade strax efter ett och idag var det upp vid sju för att sjunga. Undra vem som kommer somna på lektionen idag... Men det var inte det viktiga med detta inlägg, utan att min minsta syster fyller 9 år idag. Grattis Josefine! Kan inte fatta att hon redan är så stor, var ju vår lilla bebis alldeles nyss? Ska åka och köpa presenten idag, som om hon kunde läsa mina tankar sa hon till mig igår kväll att hon önskade sig den. Varför jag inte köpt den tidigare är för att den släpps idag, från Twilligt sagan Eclipse. När Josefines födelsedag är, är också premiär avsnitt av årets Julkalender och jag måste säga att den i år är lovande. Satt och små skrattade lite faktiskt. Får väl se hur den artar sig och hur mycket jag kommer se (brukar bli de 5 första och de två sista). Nu sa jag ta mig ut i snön och vandra mot skolan. Trevlig första december!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0