Hard Work & Klappar

Sista dagen på veckan och ser jag tillbaka känner jag mig väldigt nöjd med även denna och väntar med spänning på vad nästa har att erbjuda. Det blev inte bara fulltid i skolan utan även jobb kväll/natt fyra dagar, passande med lite extra pengar i årets mest spenderande månad.

Har inte köpt några julklappar än och vet inte till vilka. Tycker denna hysteri med julklappar har blivit så extrem, därför får bara de jag hittar något till julklappar av mig. Låter kanske elakt och hemskt, men varför pressa fram julklappar? Då gör jag hellre som tidigare år julgodis i en fin ask, glasburk eller liknande och ger bort. Oftast mer uppskattat och mer användbart. Tanken som räknas, right? Så alla får en gåva, men utan hysteri och måsen. Istället något så mycket mer. Min tid, min omtanke och kärlek. Vem blir inte glad av hemgjort julgodis? Ett tips till de som inte har så mycket pengar och ändå vill ge något av värde.

Juleljuset är uppe(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0