I met a girl, Sara.

Jag träffade en tjej en gång. Det var som att träffa sig själv. Lustigt nog hette hon Sara. Vi bodde i samma rum under två nätter. Hennes sätt att se på saker. Hennes sätt att vara. Var som jag. En blick på varandra så visste vi vad den andra tänkte. En häftig känsla som jag skulle vilja kalla; att träffa sin soulmate. Det varade en gång, som i ett ögonblick. Den helgen var jag i en annan värld, som ingen förstod. Jag blev en annan för ett tag. När jag återvände hem, kom jag tillbaks, till min värld, till mitt vanliga jag. Någon gång, någonstans kommer jag kanske träffa henne igen eller så gick vi för alltid åt var sitt håll med ett minne av ett ögonblick. Då I met a girl, Sara(h).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0